РЕКЛАМАЦИИ и ЗАМЯНА на продукти закупени от www.enders.bg
При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията: касова бележка или фактура. Приемането на рекламации се извършва през работно време на шоурума, а именно от понеделник до петък, от 09:30 до 18:00ч. Изпратете мейл на info@enders.bg
Рекламациите се извършват по реда, определен със Закона за защита на потребителите /ЗЗП/.
Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока съгласно чл.125 и чл.126 от ЗЗП когато тя му е доставена при едно от следните условия:
Рекламациите се извършват по реда, определен със Закона за защита на потребителите /ЗЗП/.
Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока съгласно чл.125 и чл.126 от ЗЗП когато тя му е доставена при едно от следните условия:
- Доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Клиента и това може да се установи чрез обикновения й преглед;
- Цената, която Клиентът следва да заплати за стоките, не съответства на дължимата цена. Окончателната цената за доставка се определя в офис на Еконт;
- При несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката.
Клиентът има право да заяви подмяна на размер или артикул, фигуриращ в първоначалната му поръчка. В този случай е необходимо да заяви желанието си писмено (по мейл: info@enders-outdoor.com ) или устно (по телефона: 0888 132 722), в срок не по-дълъг от 14 работни дни.
Рекламация и сервиз:
При проблем с продукт в гаранция предявете искането си на info@enders-outdoor.com. Служител на фирмата ще се свърже с вас за повече детайли. Срок за поправка на уред – 30 работни дни. Нужно е да се предостави платежен документ - касова бележка, фактура или бележка за пощенски паричен превод.
връщане на стоката
Връщането на закупена стока от магазина на Enders се допуска при следните условия:
* Смяна на дюзи и други части по газовите уреди, които променят начина му на работа.
* Повреди в следствие на падане и удряне на продукта.
* Уредът(барбекю/котлон) не е почистван или са използвани неподходящи(абразивни) препарати
* Използване на уреда извън предназначението му.
- Заявката за връщане на стоката е подадена писмено на посочения от enders.bg електронен адрес (info@enders.bg ) или устно (по телефон: 0888 132 722), в срок не по-дълъг от 14 работни дни, считано от датата на получаване на поръчката. Заявката трябва да съдържа: трите имена на клиента, телефон за връзка, описание на артикулите, които връща.
- Стоката да не е използвана, няма следи от употреба или промени, да е с оригинална опаковка, с оригинални етикети.
- Клиентът съгласува с представител на Enders България адресa, на който Enders желае да получи обратно стоката.
- Куриерската услуга се заплаща от клиента, освен в случаите на наличен дефект на продукта.
- Enders България си запазва правото да не възстанови заплатената от клиента сума, в случай на нарушено едно или повече условия* за връщане на стока.
- При нужда от резервни части ще бъдат осигурени. Част от тях се поръчват директно от Германия с доставка. Ако продуктът в гаранция и проблемите не са вследствие на удар или неправилна употреба, клиентът не заплаща за тях.
- Ако клиентът иска частите да бъдат сложени от техник, може да занесе уреда за негова сметка в нашия сервиз.
* Смяна на дюзи и други части по газовите уреди, които променят начина му на работа.
* Повреди в следствие на падане и удряне на продукта.
* Уредът(барбекю/котлон) не е почистван или са използвани неподходящи(абразивни) препарати
* Използване на уреда извън предназначението му.
* При липсващ документ за плащане Ендерс Трейд си запазва правото да откаже връщане/рекламация
Срок за въстановяване на сумата
Съгласно разпоредбите на ЗЗП, Enders България възстановява на клиента платената сума в срок до 14 дни от датата, на която клиентът е упражнил правото си на връщане на стоката.
Транспортните разходи за връщане и замяна са за сметка на клиента, освен в случаите когато:
Транспортните разходи за връщане и замяна са за сметка на клиента, освен в случаите когато:
- получената стока явно не съответства на заявената в поръчката
- грешката е настъпила в резултат на вина на продавача
- продуктът е бил повреден или някаква част от поръчката липсва